Održana radionica za INSPIRE Experte 20.9.2019. u Beogradu

saznajte više
 

Održana radionica za INSPIRE Experte 20.9.2019. u Beogradu

U Beogradu 20. septembra okupljenim INSPIRE Expertima smo predstavili novi set proizvoda u okviru INSPIRE porodice – četiri treninga iz oblasti komunikacije i liderstva. Radi se o posebno osmišljenim treninzima i vežbama, čiji se konkretan sadržaj i vežbe prilagođavaju rezultatima INSPIRE Conduct izveštaja učesnika treninga.

  • INSPIRE Experience Team Happiness (how to boost long term motivation) – cilj ovog treninga je da se u timovima kroz INSPIRE osobe još bolje upoznaju, povežu i postignu visok stepen motivisanosti što kao posledicu ima povećanje angažovanosti.
  • INSPIRE Communication master (how to masterpiece communication) – cilj ovog treninga je da se u timovima i kod pojedinca kroz Inspire rezultate unapredi i usavrši komunikacija na nivo jasnog, prihvatljivog i podržavajućeg pristupa za sve učesnike.
  • INSPIRE Exceptional Team Leader (how to make team leaders with impact) – cilj ovog treninga je da se razume i nauči dinamika tima, rukovođenje timovima i upravljanje odnosima sa ljudima.
  • INSPIRE Designing ideas into profit (how to manage journey from idea to implementation) – cilj ovog treninga je da polaznici uz rezultate INSPIRE analize kompetencija nauče kako da naprave optimalne timove za osmišljavanje i sprovođenje novih ideja u profitabilne projekte.

Deo radionice je bio posvećen i razmeni dobrih praksi i iskustava primene INSPIRE Happiness At Work u različitim kompanijama i poslovnim situacijama. Kraj radionice je bio rezervisan za zabavu i druženje uz prikladno posluženje.

Ova radionica je prvi u nizu INSPIRE događaja koji nas očekuju do kraja godine. Ukoliko želite da nam se pridružite na nekom od idućih događaja, pogledajte najavu ili nas kontaktirajte.

Dopadaju vam se naši tekstovi?

Prijavite se na našu mejling listu kako biste jednom mesečno primili naš njuzleter sa svežim tekstovima i informacijama posebno kreiranim za HR menadžere, vlasnike firmi i menadžere.