Napravite svoje uputstvo za rukovanje

saznajte više
 

Napravite svoje uputstvo za rukovanje

Zamislite da imate veliki radni sto (ili veliku memoriju na računaru). I da u tom stolu imate jednu posebnu fioku. I da u toj fioci imate po jednu fasciklu na kojoj piše ime svake osobe koja radi za vas. I da u svakoj od tih fascikli imate knjižicu u kojoj piše:

Uputstvo za rad, komunikaciju, rukovođenje, razvoj, motivisanje i postizanje dugoročno uspešnih rezultata za osobu _________ je:

a)
b)
c)
… itd.

Zamislite da takvo nešto postoji, a da u tom uputstvu piše nešto na šta će osoba sigurno reagovati, nešto što će vam omogućiti da “izvučete” sav potencijal i kapacitet osobe u svrhu ostvarenja ličnih rezultata i razvoja tima i kompanije. Napisano jednostavnim rečima dobijate tajnu formulu koja vaše saradnike pokreće na vanredno dobre rezultate.

Svaka osoba je kao i otisak prsta, na neki način liči na druge osobe, ali je u stvari jedinstvena.

Zašto onda ne umemo da tretiramo svaku osobu kao jedinstvenu osobu? Kao i deci od istih roditelja, tako i zaposlenima, članovima timova i pojedincima u firmama, ne možete pristupiti svima na isti način. A šta najćešće radimo u pristupima? Koliko i kako se pripremate da motivišete osobu prema onome što će za nju biti odličan pristup da bi ostvarila ciljeve koji su vama važni?

Kako je neko jednom mudro rekao, kao rukovodioci možete birati da budete u biznisu (radite dominatno operativno) ili na biznisu (radite strateški i sa ljudima koji će biti u biznisu za vas).

Kao rukovodilac trebalo bi da ste mnogo više na biznisu. Za to vam je potrebno da poznajete svoje zaposlene, prepoznate njihov “otisak prsta” i vodite se tim specifičnostima i izuzetnostima koje svaka osoba ima.

Saznajte koje su to izuzetnosti kod osoba kojima vi rukovodite. I onda prilagodite stil rukovođenja načinu koji motiviše osobu, otkrijte u čemu je ona odlična i može vam dati značajan doprinos, saznajte i pripremite vaš pristup rečnikom koji će osoba razumeti.

Ljudi reaguju na određene reči, strukturu rečenice i način predstavljanja bilo koje situacije mnogo bolje ako prepoznate kojim stilom treba nastupiti i koji kanal komunikacije koristiti,  a da razumeju, prihvate i motivisani su da rade po onome što ste im saopštili.

Uputstva za rukovođenje kojim ćete dugoročno motivisati osobu da vam daje maksimalnu angažovanost a bude istovremeno i srećna na poslu postoje.

Znate li kako da ih pronađete?

Dopadaju vam se naši tekstovi?

Prijavite se na našu mejling listu kako biste jednom mesečno primili naš njuzleter sa svežim tekstovima i informacijama posebno kreiranim za HR menadžere, vlasnike firmi i menadžere.