Muke po Davoru...

be INSPIREd
 

Muke po Davoru…

Goran je nazvao svoju koleginicu Tamaru koja je, kao i on, prodavac u nama već poznatoj kompaniji:

“Hej. Pozvao me je Davor i odlučio je da u ovom trenutku našu prodaju prebacimo na online! Jedva čekam da počnemo sa radom – moći ćemo da kontaktiramo naše kupce i saznamo kakva je situacija kod njih. Baš mi nedostaju! I posle svega, pretpostavljam da će neke pare i da legnu na račun!”

Tamara je bila oduševljena novom idejom i već je razmišljala o različitim načinima kako da podigne njihovu web stranicu.

Pozvala je Davora i odmah krenula da postavlja pitanja:

“Na kojoj ćemo platformi da radimo? Da li ćemo kupce pozvati telefonom ili ćemo sa njima samo da komuniciramo putem mejla? Koliko često ćemo imati isporuke?”

Ali, činilo se da Davor više nije pokazivao svoje oduševljenje. Duboko je uzdahnuo i rekao:

“Sada sam razgovarao sa Lidijom (menadžerkom za nabavku) i dala mi je hiljadu razloga zašto sada nije pravo vreme za to. Sve vreme je pokušavala da me ubedi da to ne radimo. Ona kaže da je previše komplikovano, da ona to ne može tek tako da radi, od kuće, da će joj biti previše komplikovano da poruči robu i pošalje kupcima, i da trebamo da razmislimo još malo i proučimo sve argumente za i protiv!”

Tamara je spustila slušalica, i pustila Davora da odluči šta će dalje da rade.

Nakon nekoliko minuta pozvao me, jer već neko vreme mu pomažem oko njegovog tima, i pitao me je za savet šta da radi i kako da izbegne još jedan konflikt u svom timu.

Pošto smo nedavno testirali sve zaposlene u njegovoj firmi koristeći Inspire Remote upitnik, rekla sam mu da pogleda rezultate i javi mi po čemu se Lidija, Davor, Tamara i on razlikuju.

Pogledao je timski izveštaj i primetio da se razlikuju kod dve karakteristike ponašanja.

Prva karakteristika je PRIMARNI INTERESI.

Davor je osoba kojoj su važne AKTIVNOSTI (bitno mu je da se nešto dešava, da se kreiraju neke nove aktivnosti), dok je Lidijin primarni interes MESTO (njoj je veoma važno gde radi svoj posao). Kod Tamare i Gorana primarni interesi su LJUDI, pa im se i svidela mogućnost da budu u kontaktu sa svojim klijentima čak i putem telefona.

Druga karakteristika po kojoj se članovi tima razlikuju je STRATEGIJA USPEHA: Dok  je Davor VIZIONAR, Tamara i Goran su REALIZATORI (’’Let’s do it’’), naša Lidija je ANALITIČAR koja želi da prvo proveri svaku ideju i predvidi sve poteškoće u budućnosti.

Davor je bio svestan da je za njegov posao važno da ima ljude različitih karakteristika, pa zbog toga nije hteo da ulazi u konflikt sa Lidijom. Setio se da je u svakom INSPIRE izveštaju ima preporuke  za komunikaciju sa drugima, pa je iskoristio sve što je tamo napisano i pozvao Lidiju.

Kako se sve završilo?

Davor me je sutradan pozvao i sav oduševljen rekao: ’’Super su vam ova uputstva! Nisam ni bio svestan da se mnoge stvari mogu rešiti, samo ako odaberemo prave reči. Otvaramo webshop!’’

 

Dopadaju vam se naši tekstovi?

Prijavite se na našu mejling listu kako biste jednom mesečno primili naš njuzleter sa svežim tekstovima i informacijama posebno kreiranim za HR menadžere, vlasnike firmi i menadžere.